did u know.. ?

Jag har ingenting bättre för mig så då kan jag ju passa på att berätta lite saker om mig många av er förmodligen inte visste.

Jag gillar sill! Det är inte många i min ålder som gör har jag märkt. "men eeeuw, äter du sill?" Eh, ja, det gör jag? Haha.. Inget julbord eller midsommarbord eller påskbord utan sill! Har tre burkar i kylskåpet, mmmmmmmm vitlökssill♥


Jag tvättar håret helst en gång i veckan. Äckligt va? ;) Tycker säkert de flesta av er. Jag slipper i alla fall att håret blir flottigt dagen efter man har tvättat. Sjukt skönt för jag hatar nytvättat hår haha. Det är typ 4-5e dagen efter tvätt man har den bästa hårdagen tycker jag. Btw är det bra för håret för er som inte visste ;)


Hmm, kommer inte på något mer.. Men nu vet ni liiiite mer om mig i alla fall, kanske lite onödig fakta. Men who cares? :)

Kommentarer
Postat av: Hanna Larsson

Jaha hade du ? :D Ja dom va riktigt snygga !

Håller med , det är roligt med kommentarer !



Ville bara tillägga att jag äter lax... du är inte ensam om fisken! haha

2010-12-17 @ 22:41:35
URL: http://hannallarsson.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Vinnaren är nu korad, blev du den lyckliga? Ha en fortsatt trevlig kväll och missa inte tävlingen som dyker upp imorgon! KISSANDGHUGS

2010-12-17 @ 23:11:06
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: linn

det skulle aldrig funka för mej att bara tvätta håret 1-2 gånger i veckan, för efter att man har tränat måste man ju tvätta, annars luktar det väl svett! haha

2010-12-18 @ 11:36:08
Postat av: sara

inte ensam om att älska sill! fick en sillburk i julklapp av min morbror en gång hahaha (a)

2010-12-18 @ 15:52:35
URL: http://saramagdaleena.blogg.se/
Postat av: jennhy

alla jag känner älskar deras hår dagen eller dagarna efter som de tvättat det, själv ÄLSKAR jag mitt hår när det är nytvättat :D haha

2010-12-20 @ 18:56:05
URL: http://jennhyolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0