♥ Dag 9 – Mitt arbete.

Ja, mitt arbete är väl skolan haha? ;)
Jag går i ettan på frisörprogrammet på John Bauergymnasiet. Världens bästa gymnasie. Synd bara att det ligger mitt ute i ingenstans.. Aja!
Jag trivs här som handen i handsken, allting är skitbra tycker jag, själva skolan, klassen, lärarna, salongen osv.
Alla våra lektioner är 3h långa, dsv att vi bara har två lektioner om dagen. Det tycker jag är bra, för då hinner man oftast göra klart allt och man hinner komma in i det ämnet vi har.
Vi är i salongen två gånger i veckan och då kan vi göra allt från rulla permananent, till att klippa, till att lägga folieslingor, och mer saker.



Kommentarer
Postat av: stina

AHHAHAHAHHAHAH, bilden !!

2010-12-09 @ 08:31:49
URL: http://stiinasallerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0