♥ Dag 7 – En perfekt helg för mig.

Hmm ja.. Få se nu.
Helgen börjar väl på fredagskvällen? Ja, det gör den haha..
Min perfekta helg skulle se ut som så att på fredagkvällen åker jag hem efter skolan och bara tar det lugnt och äter med lilla familjen (mamma, Patrik, Niklas, mormor, morbror), sen sover jag med Niklas, mitt älskade hjärta.
Vakna upp på lördagsmorgonen i min älsklingsfamn och känna att man har sovit ut. På kvällen kan det gärna få vara något partaj med massa roliga vänner.
På söndagen ska det bara vara slappdag, ta nya tag inför en ny vecka :)
Det är min perfekta helg! :)

Kommentarer
Postat av: felicia

tack! :)

2010-12-07 @ 19:07:20
URL: http://ffeliciamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0