♥ Dag 6 – Mina bästa vänner.

Måste börja att nämna mina "förra" bästa vänner. Vi sex styckna som höll ihop till och från i 10 år.
Fanny, Nellie, Emmy, Lisa och Alexandra.
Vi har spenderat så gott som varje dag med dom sen 6-års tills vi sluta nian. Inte nu nå mer, det är väl lite trökigt, men sånt är livet.
Sen har jag haft lite andra bästa vänner under mina år. T ex Matilda Nyman i 4-5an kanske det var, sen Emma Eriksson (som fortfarande är en av mina bästa vänner). I sjuan vart jag och Emma vänner och vi var med varandra varje helg och det är så mycket som är lite weird men orkar inte säga allt nu. Men lite är väl att efter folk har sagt att vi är lik varann så har vi fått reda på att vi är släkt. Och hon som gör oss släkt eller vad man säger heter Carolina. Och både jag och Emma heter Carolin/-e i mellannamn och jag har för mig att båda har fått namnet efter henne. Coolt va? ;)

Just nu har jag ingen riktig bästavän, utan jag har många bättre vänner och det trivs jag med :)


Fick bli en bild på min klass, eftersom att de är mina vänner och jag träffar dom varje dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0