♥ Dag 5 – Min dag i detalj.

Jag är dålig på att uppdatera på helgerna. Men aja, så får det vara ;)

Men då kör vi i alla fall min dag i detalj :)
Vaknade upp ca 10 bredvid min lilla Nikkiboy, mysigt :) Vi gick upp och åt frukost och jag sminkade mig. Sen fick jag skjuts fram till Emma för vi skulle åka till Valbo.
Var där några minuter, sen kom hon. Då duschade hon, sen gjorde jag en inbakad fläta sen åkte vi haha (det skulle ju vara detaljer!)
Där i valbo köpte jag julklapp åt Niklas, mormor & Patrik, så nu är alla klara, känns skönt.
Åt hamburgare där också.
Sen så åkte vi runt lite där. Så sen åkte vi hem och jag hade i avfärgning i Emmas hår och ska skölja ur det om ett tag och se hur det bli, spännande va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0