♥ Dag 4 – Min kärlek.

Min kärlek, ja, ingen som har missat det va? Min kärlek är min älskade Niklas Morell.
Han bor en bit utanför Torsåker ute på landet kan man säga, har lagård, 10(eller fler) kossor där också, gulligt!
Vi blev tillsammans den 27/6-09 på ett rätt konstigt sätt haha, eller ja, vi fick kontakt på ett konstigt sätt.
Jag smsade med min killkompis som då spelade i samma innebandylag som Niklas, så var dom på sm-finalen i Globen. Och när han hade somnat i bussen påvägen hem så tog Niklas telefonen och börja skriva. Snacka om slump? ;) Men det är jag så glad för!
Han är världens bästa! ♥

och nu den 27 december har vi varit tillsammans i ett och ett halvt år.


ja, såhär kul kan vi ha när vi står och borstar tänderna! :)

Kommentarer
Postat av: Det vet du

I love you my sockerpulla :)<3

2010-12-05 @ 21:46:54
Postat av: jennhy

är så himla glad för din skull moa! :)

2010-12-07 @ 19:00:46
URL: http://jennhyolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0