♥ Dag 23 – Mina favoritskor.

Mina favorit här hemma som jag har är mina vinterkängor som jag fick av mormor förrförra vintern tror jag. Utan dem hade jag seriöst förfryst fötterna, jag är så jäkla fryssen om fötterna. Så på vintern är de mina favoriter haha :)

På sommaren är mina favoriter mina röda, låga converse eller de här skorna jag fick av mamma för nån vecka sen:


Jag tror de kommer användas rätt mycket i sommar. Jag fick ju ett par klackisar till nyår också och ni såg ju hur hög klack det var på dom, jag måste lära mig gå i dom! Har flera skor i källarn som är snygg som jag inte kan gå i hehe..
(btw så kan ni se på bilden hur fryssen jag är om fötterna, det där var inomhus och jag frös så mycket om fötterna så att jag var röd)

Mina favorit som jag inte har (än hoppas jag ;)) är ju alla kilklackar jag har visat här i bloggen, så ni är nog rätt trött på dom haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0