♥ Dag 20 – Min skoltid.

Jag började sexårs på en skola några hundrameter från mitt hus, sätra skola. Jag gick där från sexårs till femman och det är den bästa skolan jag nånsin gått på och kommer gå på haha! Älskade sätra.. Världens bästa klassisar och världens bästa Lilli-Anne som lärare! Eller ja, henne hade vi bara i två år, men jag saknar henne endå! Och det gör nog alla som gick i kastanjen (ja, våran klass hette så).
Har tusen minnen därifrån, men det kan vi ta någon annan gång för det kommer ta ett tag haha ;)

Sen vart skolan min värsta plats att vara på när vi började på björksätraskolan, euw. Vill inte ens tänka på den skolan, fyfan.. ÄCKLIG!! Där gick jag alltså i sexan.

Sen vart man jättecool och kom upp på högstadiet, på söderskolan. Haha.. Ja, vad ska man säga?
Sjuan: Fjortis
Åttan: Var jättenervös över betyg
Nian: Då var jag.. jag! haha. Nej, men då var det rätt chillerill :)

Gick ut nian med 275 poäng, och tack vare det kom jag in på frisörlinjen på John Bauer och det är jag sjukt glad över. Världens bästa klass! (igen haha.. okej, delad etta!)

Ja, det var väl min skoltid? :)

min klass 7-9



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0