♥ Dag 14 – Min bästa födelsedag.

Kan ju säga att alla födelsedagar har varit superbra, men om jag måste välja den bästa måste det varit när jag fyllde 5.
Den firades nere på Malta, jag fyllde 5 och mormor fyllde 50. Jag fick välja vart vi skullle äta när jag fyllde år, gissa vad det vart? McDonalds ofcourse haha ;) Men den resan och den födelsedagen kommer jag alltid komma ihåg. Kommer till och med ihåg vilken klänning jag gade på mig, och jag har den fortfarande kvar hihi! :) Och så kommer jag íhåg att när vi skulle gå och äta råkade jag lämna mina kritor ute på balkongen, och kan säga att dom var bara en stor sörja när jag kom tillbaka.. Så det var skapligt varmt där :)


bild tagen från google.
Har även haft såna här liknande tårtor nått år också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0