♥ Dag 12 – Mina drömmar.

Ja, mina drömmar...
Kan berätta mina drömmar förr!
Jag ville bli frisör, jobba i stockholm, eller helst i New York. Jag ville flytta till Stockholm och gå gymnasiet där.

Och nu är det inte så haha.. Jag bor ju fortfarande hemma och går i skolan i Gävle, men det är ju såhär jag vill ha det.
Men i alla fall, mina drömmar är att bli en känd frisör/stylist/makeup-artist, något utav det. Jag vill ha ett jääättefint hus, ett nybyggt (eller nyrustat), allt ska vara så stilrent det bara går, mycket svart och vitt och några färgglada detaljer.

Det är väl typ mina drömmar? Kanske inte så mycket jag skrev, men jag tänker faktiskt inte så mycket på framtiden. Jag tar dagen som den kommer helt enkelt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0