♥ Dag 1 - Presentation av mig själv.

Ja, en presentation av mig själv. Vart ska man börja?

Jag föddes på Gävle BB runt klockan halv 11 på förmiddagen den 28 augusti 1994.
När jag var liten bodde jag på "hantvekkabacken" som jag så gulligt kallade det, jag gick på Jernvallen på dagis och det är det bästa dagiset man kan gå på, enligt mig i alla fall :)

Sedan flyttade jag och min älskade mamma till Stensätra, när jag var 5 år, till ett hus som då var lite gammalmodigt, men nu är det helt rustat så nu ser det nästan nybyggt ut om jag ska vara ärlig :)
Fick "nya" kompisar när jag började sexårs och vi har väl hållt ihop från dess tills vi slutade nian.
Men nog pratat om min skolsaker, för det kommer ju i en egen dag sen ;)

Idag bor jag i vårat nu blåa hus i Stensätra med min mamma, hennes kille och våra två katter. Jag går i ettan på frisörprogrammet på John Bauer, med världens bästa tjejer.
På fritiden umgås jag med mina vänner, men mest min pojkvän :)

Jag har hållt på med lite olika sporter, tre stycken närmare sagt. Längdskidor, innebandy och fotboll. Fotbollskarriäern var kort kan jag säga haha. Längdskidorna höll i sig lite längre och jag ångrar nästan att jag slutade för om jag hade fortsatt tränat och tävlat hade jag varit sjukt vältränad nu.. Innebandyn slutade jag med för två år sedan, för att jag tröttnade helt enkelt.

Hmm, räcker det där tro? Kommer inte på något mer att säga, men om det är nått mer ni undrar är det bara att slänga in en kommentar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0