6.18

Vaknade imorse vid 6.18 och tänkte; shiiiit jag har sovit över!
Så jag fick världens rus, sen kopplade mitt huvud äntligen att det var lördag haha..
Vaknade vid 10 igen och då tyckte jag att det var lika bra att gå upp för jag ska plugga matte i helgen, så jag kunde ju sätta igång med det på en gång då eftersom att jag ska vara med älskling♥ och sova där tills dagen matteprovet är haha!

Så ja, som sagt ska jag till lilla Torsåker idag. Vet som vanligt inte vad som skall komma och ske! Men det är ju spännande att se, right?

Som vanligt kommer uppdateringen ligga lågt i helgen, just so you know!



såhääär brukar det se ut på helgen

Kommentarer
Postat av: isabelle

sv; klart!! jag ska oxå till torsåker idag :D

2010-12-18 @ 11:22:18
URL: http://steenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0