5 dagar

Tjolahoppp.
Klockan ringde imorse klockan 05.50, inte så värst kul, nej! Men vad gör man inte för skolan då? :)
Sitter och fryser, som vanligt.

Och idag har jag slagit mitt rekord, jag har inte tvättat håret på 5 dagar. Nu tycker säkert många mer än hälften av er typ "euw, fräsch tjej".. Men man ska faktiskt helst tvätta håret 1 gång i veckan. Mitt "mål" är att kunna låta det vara i en vecka haha!
Om jag hade läst det här på någons blogg för något år sen hade jag tyckt det var supersnuskigt. Men nu är jag lärt mig, it's not ;)


Och nej, jag vill försäkra er om att det här inte är mitt hår just nu. Det är en gammal bild på mitt nytvättade hår :)

Kommentarer
Postat av: erica

sköljer du ur håret nått emellanåt? att tvätta håret en gång i veckan är ju inte nått för oss hästnördar iaf ;)

2010-12-01 @ 08:33:31
Postat av: stina

ja vi frisörer är duktiga vi ;) <3

2010-12-01 @ 09:37:20
URL: http://stiinasallerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0